نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

حمایت مدیریت شهری مشهد از تیم «ستاره هشتم» در مسابقه عصر جدید

  • کد خبر: ۵۳۵۲۹
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
  • ۱
حمایت مدیریت شهری مشهد از تیم «ستاره هشتم» در مسابقه عصر جدید
تیم «ستاره هشتم» با حضور دختران ورزشکار مشهدی، ماه‌هاست که درگیر حضور در بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی ایران هستند و خود را آماده اجرای حساس در مرحله نیمه‌نهایی می‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دختران تیم «ستاره هشتم» در مرحله نخست توانستند با عملکرد درخشان خود زنگ طلایی و صعود مستقیم به نیمه‌نهایی را از داوران برنامه «عصر جدید» دریافت کنند؛ اما به‌دلیل شیوع بیماری در کشور، اجرای نیمه‌نهایی آن‌ها بار‌ها به تعویق افتاده و همچنان دختران مشهدی در حال تمرین هستند تا برای آن روز بزرگ آماده باشند. در‌این‌میان اعلام حمایت شورای شهر مشهد از این تیم دل‌گرمی خوبی برای آن‌ها بود. تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد با حضور در محل تمرین این دختران، از نزدیک شاهد تلاش آن‌ها بودند.


حمایت هنرمندان از دختران ورزشکار

احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد، در حاشیه این بازدید گفت: دختران ورزشکار تیم ستاره هشتم، مجموعه بسیار باانگیزه و پرتلاشی هستند که نیاز به حمایت جدی دارند. فعالیت این گروه موجب تقویت مزیت‌ها و استعداد‌های درون شهر و همچنین الگوسازی سالم برای جوانان و بویژه دختران مشهدی می‌شود. این مزیت‌ها باید برجسته شوند و برهمین‌اساس مدیریت شهری مشهد از آن حمایت می‌کند.

اصولی افزود: تاکنون امکانات زیرساختی و تدارکات اولیه مورد‌نیاز برای تمرین را فراهم کرده‌ایم و در ادامه نیز حمایت خواهیم داشت. از تمامی هنرمندان مشهدی در عرصه‌های مختلف می‌خواهیم تا با ظرفیت خود به این تیم کمک کنند و پای کار بیایند تا اثر و اجرایی درخور‌شأن مشهد و خراسان روی صحنه برود.


بسیج برای حمایت از ستاره‌ها

شهناز رمارم، عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر مشهد، که از نزدیک تمرین دختران را شاهد بود، گفت: حضور و درخشش دختران مشهدی در عرصه ملی مایه غرور و شادمانی است؛ بنابراین همه مجموعه‌ها و ظرفیت‌های محلی، شهری و استانی باید برای حمایت از این تیم بسیج شوند. این دختران مستعد مشهدی، در شرایط سخت کرونایی زحمات بسیاری کشیده‌اند و جوهره وجودی خود را با انگیزه بالای خود تقویت کرده‌اند که امیدواریم شاهد صعود آن‌ها به مرحله نهایی باشیم. دختران ستاره هشتم حصار‌های محدودیت را شکسته‌اند و نشان داده‎‌اند که این محدودیت‌ها ناشی و برخاسته از فضای فکری ماست.

رمارم با بیان اینکه به‌عنوان نمایندگان شهروندان مشهد در شورای شهر، وظیفه خود می‌دانیم که در کنار دختران عزیزمان باشیم و موجبات تقویت اعتماد‌به‌نفس آن‌ها را فراهم آوریم، گفت: امیدواریم با حمایت‌هایی که خواهد شد، در مراحل بعدی با قوت بدرخشند و بار دیگر برای مشهد افتخارآفرینی کنند. شهرداری مشهد حمایت از این تیم را یک برنامه فرهنگی عنوان می‌کند که منتج به کشف استعداد و تقویت و تعلق‌خاطر شهری خواهد شد. شورای شهر و شهرداری مشهد از این عزیزان حمایت خواهند کرد و نشان می‌دهد که جنسیت، عامل محدودیت نیست.


حمایت ازستاره هشتم به‌عنوان مطالبه محلی

سید‌مسعود ریاضی، عضو شورای شهر مشهد، نیز که در این جمع حضور داشت، تأکید کرد: حمایت از تیم ستاره هشتم و دختران مشهدی باید به یک خواسته و مطالبه محلی تبدیل شود؛ چراکه این تیم تنها‌نماینده مشهد در مسابقه‌ای ملی و نیازمند حمایت و پشتیبانی همه شهروندان مشهدی است. این دختران به‌واسطه فعالیتی که انجام می‌دهند، صف‌شکنی که می‌کنند و استعداد سرشاری که از آن برخوردارند، باید حمایت شوند.
 
شهرداری مشهد در یک مرحله حمایت مالی از تیم داشته است و در کنار این حمایت‌ها سعی می‌کنیم مشاهیر و بزرگان مشهدی را نیز با تیم همراه کنیم و پای کار بیاوریم.
ریاضی خاطرنشان کرد: این دختران بااستعداد در این مرحله نیازمند رأی مردم هستند، پس همه ما باید در حد وسع و بضاعت به آن‌ها کمک کنیم. این حمایت‌ها از محل بودجه حمایت از ورزش و پس از تصویب در شورای عالی ورزش انجام خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
بسییییییییاااااااارررر عاااااالیههههه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->